FAQ

1. Jak robić zakupy na laterano.com.pl

Ścieżka klienta w sklepie internetowym laterano.com.pl przygotowana została tak aby zakupy były łatwe oraz intuicyjne. Zachęcamy do zapoznania się ze wszystkimi informacjami na temat oferty sklepu oraz marki Laterano w sposób najbardziej dogodny dla Państwa a dla osób, które rozpoczynają swoją przygodę z zakupami online proponujemy następujące kroki pozwalające na realizację zamówienia: 

  • przechodzimy na stronę główną sklepu laterano.com.pl
  • otwieramy stronę NASZE KOSZULE gdzie prezentujemy aktualnie oferowaną kolekcję
  • wybieramy interesujący nas model koszuli
  • w przypadku zakupu koszuli o standardowych wymiarach wybieramy kolor, model oraz rozmiar koszuli – zachęcamy do skorzystania z tabeli rozmiarów widocznej po kliknięciu przycisku TABELA ROZMIARÓW
  • w przypadku zakupu koszuli na miarę wybieramy kolor, model oraz uzupełniamy kilka parametrów opisujących naszą sylwetkę – zachęcamy do skorzystania z filmów instruktażowych pokazujących prawidłowy sposób dokonywania pomiarów (filmy dostępne są po kliknięciu w ikonkę wideo przy każdym z parametrów)
  • po wybraniu konkretnego modelu koszuli i uzupełnieniu wymiarów wybieramy ilość i klikamy DODAJ DO KOSZYKA a następnie klikamy ZAMÓWIENIE w sekcji podglądu koszyka, który pojawi się z prawej części ekranu
  • na karcie ZAMÓWIENIE uzupełniamy swoje dane teleadresowe, wybieramy formę przesyłki oraz metodę płatności
  • jeżeli nie mamy jeszcze konta w sklepie laterano.com.pl możemy automatycznie je utworzyć zaznaczając opcję „Stworzyć konto?” w dolnej sekcji karty ZAMÓWIENIE
  • jeżeli wszystkie parametry zamówienia zgadzają się wyrażamy zgodę na akceptację regulaminu sklepu oznaczając ją krzyżykiem oraz klikamy przycisk KUPUJĘ i PŁACĘ i przechodzimy do etapu zapłaty za zamówienie
  • wszystkie kluczowe etapy realizacji zamówienia będą komunikowane przez Biuro Obsługi Klienta sklepu laterano.com.pl za pomocą automatycznych wiadomości email

W przypadku klientów zarejestrowanych ścieżka zakupowa jest prostsza, gdyż wszelkie dane teleadresowe uzupełnione są automatycznie na bazie informacji z poprzednio zrealizowanego zamówienia.

W przypadku jakichkolwiek problemów lub wątpliwości pojawiających się w trakcie realizacji zamówienia lub w czasie oczekiwania na jego dostawę zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: contact@laterano.com.pl lub telefonicznie pod nr telefonu: +48 61 426 47 48

2. Jak dobrać właściwy rozmiar koszuli?

Oferta sklepu laterano.com.pl obejmuje zarówno koszule gotowe, dostępne w bieżącej kolekcji, jak i koszule przygotowywane dla naszych Klientów na wymiar.

W przypadku koszul z bieżącej kolekcji zachęcamy do skorzystania z tabeli wymiarów dostępnych na karcie produktu (przycisk TABELA ROZMIARÓW dostępny jest w sekcji karty produktu obok ceny).

W przypadku koszul szytych na miarę niezbędne jest podanie kilku danych na temat naszej sylwetki. Informacje te muszą zostać uzupełnione na karcie produktu w zakładce USZYJ KOSZULĘ NA MIARĘ. W celu zapewnienia jak najbardziej precyzyjnego pomiaru przy kluczowych parametrach koszuli umieściliśmy krótki film instruktażowy pokazujący prawidłowy sposób dokonania pomiaru. Aby obejrzeć każdy z filmów instruktażowych prosimy o kliknięcie ikonki video znajdującej się po prawej stronie każdego z pól formularza, w którym podajemy wymiary naszej sylwetki.

Jednocześnie, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do sposobu wykonania pomiarów lub doboru odpowiedniego rozmiaru/modelu koszuli, zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: contact@laterano.com.pl lub telefonicznie pod nr telefonu: +48 61 426 47 48

3. Jak mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Kontakt z Biurem Obsługi Klienta sklepu internetowego laterano.com.pl jest możliwy za pośrednictwem:

  • Poczty elektronicznej: contact@laterano.com.pl
  • Telefonicznie: +48 61 426 47 48
  • Korespondencyjnie: 64-200 Gniezno, ul. Słoneczna 40 z dopiskiem „BOK com.pl ”,

4. Czy muszę zakładać konto, aby zrobić zakupy?

Założenie konta klienta sklepu internetowego laterano.com.pl nie jest konieczne. Zachęcamy jednak do założenia konta klienta ze względu na wiele korzyści tj. dostęp do historii zamówień, dostęp do indywidualnych ofert i promocji oraz szybszy proces realizacji kolejnych zamówień, nie wymagający podawania danych teleadresowych.

5. Co zrobić, jeśli mam problem z zalogowaniem?

Pierwszy krok to upewnić się, że wpisany w formularzu logowania adres e-mail jest identyczny z tym, który podano podczas rejestracji. Drugi krok to sprawdzenie czy hasło, które wpisano w formularzu logowania jest zgodne z tym, które zostało ustalone podczas rejestracji konta.

Istnieje także możliwość skorzystania z opcji „przypomnij hasło” klikając w link:
 https://laterano.com.pl/moje-konto/lost-password/

Jeżeli problem z logowaniem występuje nadal, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: contact@laterano.com.pl lub telefonicznie pod nr telefonu: +48 61 426 47 48

6. Czy zakupy są bezpieczne?

Bezpieczeństwo i zaufanie naszych Klientów jest dla nas najważniejsze. Dane, które są nam przekazywane na potrzeby realizacji zamówień w sklepie internetowym laterano.com.pl są zabezpieczone protokołem SSL.

7. Jakie są formy dostawy?

Formy dostawy zamówień zrealizowanych za pośrednictwem sklepu internetowego laterano.com.pl są na bieżąco dostosowywane do potrzeb naszych Klientów. Aktualna lista oferowanych form dostawy uzależniona jest od kraju wysyłki i dostępna jest pod adresem: https://laterano.com.pl/obsluga-klienta/dostawa

8. Ile zapłacę za przesyłkę?

Koszty dostawy zamówień zrealizowanych za pośrednictwem sklepu internetowego laterano.com.pl są bezpośrednio powiązane z wybranymi formami dostawy. Aktualna lista oferowanych form dostawy dostępna jest pod adresem: https://laterano.com.pl/obsluga-klienta/dostawa

9. Jakie formy płatności mam do wyboru?

Formy płatności za zamówienia zrealizowane za pośrednictwem sklepu internetowego laterano.com.pl są na bieżąco dostosowywane do potrzeb naszych Klientów. Aktualna lista oferowanych form dostawy dostępna jest pod adresem: https://laterano.com.pl/obsluga-klienta/płatności

10. Kiedy otrzymam zakupione produkty?

Czas realizacji zamówień złożonych w sklepie internetowym laterano.com.pl jest uzależniony od kategorii wybranych produktów.

  • W przypadku koszul z bieżącej kolekcji oraz produktów z pozostałych kategorii czas realizacji zamówienia wynosi 24h
  • W przypadku koszul szytych na miarę w oparciu o przekazane wymiary Klienta czas realizacji zamówienia wynosi do 15 dni roboczych

11. Czy mogę dokonać zwrotu zakupionych produktów?

Możliwość zwrotu produktów zamówionych w sklepie internetowym laterano.com.pl jest uzależniony od kategorii wybranych produktów.

  • W przypadku koszul z bieżącej kolekcji oraz produktów z pozostałych kategorii istnieje możliwość zwrotu produktów w terminie do 14 dni od momentu złożenia zamówienia
  • W przypadku koszul szytych na miarę w oparciu o przekazane wymiary Klienta prawo do odstąpienia przez Kupującego od umowy kupna nie przysługuje (szczegółowe informacje zawarte są w Regulaminie sklepu internetowego laterano.com.pl dostępnego na stronie: https://laterano.com.pl/regulamin )
  • W przypadku koszul szytych na miarę w oparciu o wzór Koszuli dostarczony do naszej firmy przez Klienta prawo do odstąpienia przez Kupującego od umowy kupna nie przysługuje (szczegółowe informacje zawarte są w Regulaminie sklepu internetowego laterano.com.pl  dostępnego na stronie: https://laterano.com.pl/regulamin )

12. Czy mogę dokonać wymiany?

Ze względu na rodzaj oferowanego na stronach sklepu internetowego laterano.com.pl asortymentu, w przypadku chęci dokonania wymiany produktu prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: contact@laterano.com.pl lub telefonicznie pod nr telefonu: +48 61 426 47 48.

13. Czy mogę zmienić już złożone zamówienie?

W przypadku złożenia zamówienia na koszule z bieżącej kolekcji lub produkty z pozostałych kategorii, niestety nie ma możliwości jego zmiany (zmiany produktu z oferty, rozmiaru lub dodanie/usunięcie artykułu).

W przypadku zamówień na koszule szyte na miarę zarówno w oparciu o przekazane wymiary Klienta jak również szytych na miarę w oparciu o wzór Koszuli dostarczony do naszej firmy, gdzie termin realizacji zamówienia jest dłuższy niż 24h, prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Każde zgłoszenie będziemy analizować indywidualnie i dołożymy wszelkich starań, aby pomóc w dokonaniu ewentualnych zmian w zamówieniu.

14. Czy w sklepie laterano.com.pl prowadzona jest sprzedaż zagraniczna?

Tak. Zamówienia złożone w sklepie internetowym laterano.com.pl wysyłamy do klientów w Polsce, Unii Europejskiej. Pytania na temat wysyłki prosimy kierować na adres: contact@laterano.com.pl lub telefonicznie pod nr telefonu: +48 61 426 47 48.

Informacje na temat form i kosztów wysyłki dostępne są pod adresem:
https://laterano.com.pl/obsluga-klienta/dostawa

15. Co to są pliki Cookies i jak je wyłączyć?

Pliki cookies to dane informatyczne, zapisywane i przechowywane na urządzeniach za pośrednictwem których Użytkownik korzysta ze stron internetowych sklepu internetowego. Stosowane przez Polanex Sp. z o.o. pliki cookies są bezpieczne dla Twojego urządzenia. Nie jest możliwe przedostanie się tą drogą do urządzeń użytkowników sklepu laterano.com.pl wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają m.in. zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez użytkownika i dostosować serwis do indywidualnych preferencji użytkowników. Szczegółowe informacje na temat Polityki prywatności dostępne są na stronie: https://laterano.com.pl/polityka prywatności